IMAP - složky

alvaco na nemosok.cz alvaco na nemosok.cz
Čtvrtek Duben 13 11:21:53 CEST 2006

Dobrý den,

mám linuxový server a na něm mám nainstalovaný "imap2004". Také
mě tam běží "OpenWebmail" zatím vše Ok. Po připojení z Windows
přes Thunderbird i Outlook mám problém s kódováním. Jedná se o
to, že když vytvořím složku v Thunderbirdu přes imap s
češtinou, je to vidět v Thunderbirdu správně, ale na linuxu je to
jako-by v jiné kódové stránce a pak to samozřejmě OpenWebmail
špatně zobrazí. To samé naopak. V OpenwebMailu vytvořím složku a
přes Thunderbird jí vůbec nevidím, když je použita čeština. Na
linuxu používám iso8859-2, ve windows v Thunderbirdu jsem nastavil
vše taky na toto kódování, ale to má vliv jen na samotné zprávy,
ale ne v jaké sadě se to ukládá na imap.

  Nevíte někdo co je případně potřeba přestavět a kde, jestli
na straně serveru nebo na straně klienta ?

  Díky  Jarda