router?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Duben 13 12:09:19 CEST 2006

Michal Dobes wrote:

> Co brani naklonovani MAC adresy pocitace na ten VoIP router?
> Opet se da rici, ze to tyhle krabicky casto umi.

Naklonovani brani prave ta krabicka. Ma dve rozhrani, webove a telnet, ale
ani v jednom neni zadna volba na zmenu MAC. Je v tom linux ale nejak
specialne upraveny, takze napriklad v tom telnetu ackoliv se prihlasim jako
root, tak mam k dispozici pouze nekolik nastavovacich prikazu, ale napriklad
ani takove "ls" tam neni.
Je to Well ATA-151.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz