Samba/ldap s vice servery

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Duben 14 01:50:50 CEST 2006

Dne Thu, Apr 13, 2006 at 10:12:22AM +0200, Martin Calko napsal:

> Souhlasim s tim, ze replika je dobra jako zaloha. Do jejiho budovani se
> mi valne nechce protoze mechanicmus replikace pod OpenLDAPem ve me
> nebudi dobry pocit. Pokud to bude mit smysl urcite ji nainstaluju.

Existuji urcite veci, ktere je extremne obtizne zalohovat, asi dve
nejobtiznejsi jsou mail spool a LDAP.

Pokud se vam slozi server a potrebujete obnovit LDAP, tak je nocni zaloha
vetsinou na nic. Mezitim si X uzivatelu zmenilo heslo, stanice v domene
refresly hesla. Takze kdyz LDAP couvne, tak stanice z domeny vypadnou.

Takze replika ma jednoznacne cenu i kdyz ji nikdo nepouziva, je to zaloha,
ktera je proste v pripade havarie moc potreba.

zdravim
dan