Asus K8N BIOS

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pátek Duben 14 10:21:29 CEST 2006

Josef Feit napsal(a):
> Nevite, jak postupovat, kdyz:
> - na pocitacich (AMD 64bit) je instalovany pouze linux
> - v pocitacich neni floopy (DVDROM je)
>
> Vsechny utility predpokladaji windows, dale
> je k disposici bootovaci disketa... to mi nepomuze.

Asus EZ Flash nepotrebuje DOS ani Win.
Staci mu na diskete (nativni floppy, nebo i USB floppy)
podstrcit soubor s biosem.

> Nevim, jestli BIOS umoznuje pristup k CD ROM
> (je mozne nacitat odjinud nez z a: ...)

Novejsi verze EZ Flash umi precist bios i z CDROM (ide, usb)
a taky (tusim) z USB flash disku.

> Mam obavy, ze se upgrade Biosu nedokonci.
> Zkousel to nekdo?
> Je mozne napr. misto bootovaci diskety pouzit
> CDROM? existuje nekde iso?

Pokud vase verze EZ Flash podporuje cdrom, staci
na cd vypalit soubor s biosem (musi byt umisteny
v rootu, nesmi byt zanoreny  adresari - to plati
jak pro floppy, tak cdrom).

Roman DAVID