Siemens S40 a Linux

Jan Beitl janbei na atlas.cz
Pátek Duben 14 12:20:47 CEST 2006

DD,
i Vám.
Já používal do řady x55 pro synchro wammu a gammu,
viz. http://cihar.com/gammu/wammu/
Nyní mám 1x S65 a 1x M75 a používám přímo soft od Benq-Siemense XMPM ...
XMPM je jen pro telefony x75 řady ... :-(
A pak existuje ještě scmxx http://www.hendrik-sattler.de/scmxx/ ...
Hodně zdaru při konfiguraci, tu zde nerozvádím, stačí prohledat internet
či archiv konference...
Honza