swsuspend2 && reiserfs

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pátek Duben 14 12:26:52 CEST 2006

pat <pat na xvalheru.org> wrote:
> Ahoj,
>
> ma zde nekdo nejake zaporne zkusenosti se subj ??? Velice rad bych
> vedel, jestli s touto kombinaci byvaji nejake problemy - tedy hlavne
> rozhozeny FS.

nejaku dost dlhu dobu som to pouzival, asi od doby kernelu 2.6.10
novsie verzie kernelu+swsusp2 s ami nedarilo rozbehat (oops), az po vyjdeni
2.6.15 mi zacal fungovat normalny swsusp tak som swsusp2 prestal
pouzivat

fs sa mi raz rozhasil tak, ze neslo nabootovat, ale rescue cd a
reiserfsck to napravili - nemuselo to ale byt suspendovanim, pricinu som
nezistil

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |