za odvoz :)

Pátek Duben 14 13:16:49 CEST 2006

> Bi je normalne spisovne slovo iked v inom vyzname ako by ktore tam ma
> byt. ale bohuzial ma priroda vybavila diusgrafiou a okolie velkym
> potencialom jak si namne honit ego.

> Inak stale mi unika preco svojimy EGOkecmi zatazujete konferenciu kludne
> mi ich posielajte na email priamo ja vas rad dam do ignorelistu a vsetci
> budu spokojni.

Komusi v konferencii som uz vysvetloval, aby na svoju digrafiu upozornili
prinajmensom v signature. Jedna vec je snazit sa pochopit text napisany
niekym, kto nebol schopny ho napisat lepsie (mimochodom, neskusili ste
spellchecker?) a ina niekym, kto bol neochotny alebo lenivy ho tak napisat.

WinError #98652: Operation completed successfully.