IMAP - složky

Pátek Duben 14 13:28:37 CEST 2006

Dusan Zatkovsky <msk_conf na atlas.cz> wrote:

> Este je otazka, ako to technicky vyriesit ( bez hackovania IMAP serveru ),
> pretoze userom to clovek nevysvetli. Kedysi som tu riesil podobnu otazku na
> samba-e a bol som zdr***y, nech neobmedzujem uzivatelov.

samba charsety podporuje, imap standard co som pozeral, pre mena mailboxov
nie. Takze obavam sa ze su moznosti:

- pouzivat len jeden charser
- zvyknut si na to ze diakritika nesedi
- najst option/hacknut imap server aby odmietal mena adresarov s
diakritikou.
Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
to take effect. [OK]