SCRT a SSHD2 na Debianu ( Nefunkcni autentifikace public key )

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Sobota Duben 15 00:41:52 CEST 2006

On 4/9/06, bluewave65 na quick.cz <bluewave65 na quick.cz> wrote:
> Ahoj lidi,
>
> resim tu pro vetsinu asi banalni zacatecnickou vec, ale uz jsem
> precetl vsechny howto`s a jine texty, prosel si archiv tehle konfery a
> nic.
>
> Problem je nasledujici :
>
> Mam tu scrt 5.0 na winxp a debian s sshd2.
>
> Autentifikace pomoci hesla je funkcni, ale pri autentifikace pres
> verejny klic mne to v logu hazi tohle :
>
> -----
> Apr  9 17:56:40 localhost sshd[2224]: (pam_unix) session closed for user xaos
> -----
>
> tot vse :(

> [...]

1] Zkuste to pomoci PuTTY (jak prihlasit, tak v nem i vygenerovat klice)
2) kdyz jsem naposledy mel problem s prihlasenim klicem, tak to bylo pravy
   (authorized_keys musi byt schopen cist jen uzivatel, ~/.ssh nesmi byt schopen
   zmenit nikdo jiny nez uzivatel -> totez i pro vsechny nadrazene adresare)
3) Proc authorized_keys2 a ne authorized_keys ?

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com