postfix & sender_canonical_maps

Sobota Duben 15 01:08:16 CEST 2006

On Thu, 13 Apr 2006, Kilian Igor wrote:

> odosielatel vypada
> "user22" <user22 na domena.sk>
> zmeni sa na
> "user22" <user na domena.sk>
>
> Problem je ze neviem ako donutit postfix aby mi zmenil aj popis
> v uvodzovkach. Ma niekto napad ako sa to da? Dakujem za odpovede.

Nejsem si úplně jistý, že by MTA měl strkat pracky do těhle dat, jelikož
to je něco, co ho vůbec nemá zajímat, jelikož naprosto nemá tušení, co tam
ty údaje znamenají. Tedy pokud vůbec přijmeme předpoklad, že může strkat
pracky do hlaviček.

Spíš bych se snažil problém vyřešit u kořene. Pokud to má být odesíláno
nějak, tak proč to tak nevyrábí už odesílatel dopisu?

Mimochodem, přečtěte si RFC 2822 a zkuste se zamyslet nad tím, co vlastně
chcete. Syntaxe seznamu adres v hlavičce je velmi "barokní".