transparentni smtp proxy

Peter Surda surda na shurdix.com
Sobota Duben 15 19:47:17 CEST 2006

On Sa, 15.04.2006, 19:18, Slavek Banko wrote:
> Kdykoliv se něco ukládá na disk, může dojít k jeho
zaplnění. Co se
> například stane, když mi velké množství troubů - chtěl
jsem říci
> uživatelů - bude současně odesílat hooooodně velké
maily?
Tato cast je naprogramovana synchronne ako blok, viac ako jeden mejl naraz
ulozeny nebude. Z hladiska vykonu to moc dobry napad nie je, ale vyriesi
sa tym spusta inych problemov. Mohol by som to este trocha vylepsit, aby
cakanie na vysledok scanovania bolo asynchronne. Pocet paralelnych spojeni
na uzivatela ako aj globalny, a aj max. velkost mejlu sa da obmedzit.
Zvyknem ich konfigurovat podla toho, kolko ramky dany pocitac ma. Clamd v
Shurdixe ma tiez nastavene dost nizke limity a pri prekroceni bude
protestovat.

Co sa teda stane? Ked je to dobre nastavene, budu spojenia, ktore povazuje
za nadbytocne, odmietnute, zvycajne rovno pri naviazani spojenia alebo pri
MAIL FROM kde uvadzaju velkost.

> Slávek
S pozdravom,
Peter