moduly

Tomas Kouba tomas na jikos.cz
Sobota Duben 15 22:30:44 CEST 2006

marallo wrote:
> Zdravim.
> Som v linuxe zaciatocnik, a xcel by som vas zase poprosit o pre vas urcite
> jednoduchu radu.
> Kupil som si do starsieho noteboku sietovku + modem Xircom CEM56-100, a xcel
> by som ju rozbehat pod nejakou minidistribuciou. Donedavna som nevedel ani ze
> existuju nejake moduly, no zistil som ze potrebujem pcmcia_core.o a
> xirc2ps.cs.o
> Tie som niekde z netu stiahol, no ked ich zavediem cez insmod ***, tak to
> napise ze su pre inu verziu kernelu. Kde zozeniem moduly pre moj kernel
> [...]

Zdravicko,

Co pouzivate za distribuci?
Mate nejaky duvod pro tuhle verzi kernelu?
Obecna odpoved by mohla byt, ze si ty moduly budete muset dokompilovat
do sveho kernelu sam (navody na to uz vygooglite ;).

p.s.: Zacinejte prosim nove vlakno tim, ze napisete novy email a ne
umazanim subjektu u odpovedi do nesouvisejiciho vlakna.

--
Tomas Kouba