problemy s xorg / xkb

Dracula 007 dracula007 na atlas.cz
Úterý Duben 18 05:19:16 CEST 2006

> Ahoj,
>
> dneska jsem se trochu vrtal v nastaveni X.org kvuli zprovozneni opengl,
> a bohuzel jsem docilil pomerne neprijemneho chovani, kdy se numpad chova
> jako mys (tj. sipky pohybuji kurzorem, 5 je tlacitko apod.) a nemuzu se
> toho zbavit, resp. vubec nevim co vlastne mam hledat. At delam co delam
> tak numpad se jako numpad odmita chovat.
>
> Jedine co mne napada je nejaka spojitost s nastrojem xorgcfg, ktery jsem
> behem uprav nastaveni take zkousel, protoze v tomhle grafickem
> "udelatku" je moznost ovladat kurzor pres klavesnici pro pripad ze mys
> [...]

Tak jako obvykle - pet minut po odeslani dotazu do konference (po hodine
neuspesne snahy o vyreseni) jsem na reseni prisel sam. Muze za to volba
"pohyhovat mysi pomoci klavesnice" v nastaveni mysi v kontrolnich
panelech KDE. Netusim ktery program, proc a kdy to zmenil, ale ja jsem
na tuhle volbu v zivote nesahl. Kazdopadne numpad ted funguje jak ma.

t.v.