za odvoz :)

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Duben 18 10:43:34 CEST 2006

Petr Tomasek wrote:

> Lieber Herr Gott!
>
> Zase jeden pravopisofasista! Dete uz do /dev/null!
>
> A k dys/dis-grafii: z kontextu bylo naprosto jasne, co mel
> pisatel na mysli, tak prestante vsickni prudit!

Podobne nazory jsou v internetovych forech bezne, ale to neznamena, ze
vsichni prestaneme pouzivat cesky pravopis. Treba me osobne hrubky v
textu zdrzuji pri cteni, protoze se vzdy na chvilku zaseknu - a
nevericne ziram. Obcas ziram i na sve chyby, ale pripada mi, ze nekteri
jedinci si z vytvareni pravopisnych chyb v dopisech a textech obecne
ucinili sveho druhu sport.
howgh

Libor