filemanager se synchronizaci podadresaru

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Úterý Duben 18 14:22:58 CEST 2006

> Krusader. Nevim presne od jake verze, ale 1.40 uz to umi.

BTW když je tu toto téma, nezná někdo filemanagera, funkčně podobnému
Krusaderu? Jsem z něj celkem zhejčkaný, MC mi zas až tak nevyhovuje,
akorát že na notebooku mám enlightenment, tak se mi zrovna nechce
kvůli Krusaderu instalovat knihovny z KDEčka... Teď mám BS Commander,
ale není to úplně ono... Kdyby znal někdo něco podobného, byl bych
vděčný (synchronizace vč. podadresářů není podmínkou :)

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \