Sestavení video DVD - který postup je správný ? (dlouhé)

Miroslav Benes miroslav_benes na zdas.cz
Úterý Duben 18 21:29:34 CEST 2006

> to nevim, ale nepamatuju se, ze by se mi avidemux zastavil na 96%.
> Obvykle ho pouzivam, protoze si vse namysuju a pohraju s filtrama atd.
> Chvili pocita, a pak to funguje.

O tom se zmiňuje i článek
http://www.abclinuxu.cz/clanky/navody/jak-vytvorit-vlastni-dvd-pod-linuxem-i

> Jinak podle vaseho 1abc popisu to vypadalo, ze by vam pomohl ten
> tovid, kdybyste v nem umel nastavit vysledny bitrate (a tim stlacit
> velikost na 1 DVD-R). Ale ja ho neznam, takze neporadim, jak ten
> bitrate nastavit.

Souhlasím.
Navíc je mi sympatická i ta doba převodu (6 hod na 8 GB výstup). A jako
jediný doběhnul do konce, takže dokázal, že převod možný je. No on to
vlastně ukázal i avudemux, který to taky (skoro) dodělal.

Ještě zkusím novější verzi mencoder-u, ale moc si od toho neslibuju :-\