Prepnuti monitoru do stand-by rezimu

Jiri Kubik - LIDOS Klatovy,s.r.o. kubik na lidos.cz
Úterý Duben 18 22:27:11 CEST 2006

Ahoj,

netusite nekdo, prosim, jak ve frame buffer konzoli nastavit nejaky
timeout pro prepnuti lcd panelu do stand-by modu ? Jde mi o to, ze mam
lcd panel ktery nejde vypnout a zapnout /jedna se o embedded modul kde
je lcd integrovane/ a ja bych rad nejak vypnul podviceni panelu po urcite
dobe necinnosti aby uplne zbytecne nesvitil do sveta ... Hledal jsem na
Googlu, ale s timhle problemem se budto zatim nikdo nestkal nebo jsem
nebyl s to, zvolit vhodne klicove slova ...

Diky za kazdou radu

Jirka