ventilator v notebooku

Peter Lacus devnull na stapro.sk
Středa Duben 19 15:55:53 CEST 2006

Jan Krajdl napsal(a):

> Mno, buď rád, mě se na Linuxu točí pořád a u instalačky Gentoo se pro
> změnu netoší vůbec :-) ale teď k věci - zkoušel s na Linuxu zkoumat
> teplotu, při které se to zapíná, resp. vypíná? Jestli se tedy pouští
> opravdu zbytečně...

neskusal, lebo nemam (neviem) ako - ak aj ma ten notebook nejake
senzory, su poriadne ukryte. Zatial som sledoval len vytazenie
procesora, avsak ventilator sa po nejakom case spusti aj vtedy, ked na
notebooku nic nerobim (98-100% idle) - ako keby procesor nebol haltnuty
(procesor je Mobile Pentium III-M ULV, ak to niecomu pomoze).

Bedo.