Debian testing po reinstallu nenabehne

rstrade rstrade na volny.cz
Čtvrtek Duben 20 08:39:50 CEST 2006

Zdravím, po instalaci Debianu (net installer) mi systém po dvou dnech
regulerní práce nenaběhl. Objevilo se hlášení: Waiting for root file
system .. done.
Alert! /dev/hda6 doesn´t exists, dropping it to shell!
/bin/sh/ can´t access tty: job control turned off.
Boot mám jako /dev/hda5, root system na /dev/hda6.
Soubor /etc/fstab by měl být v pořádku, na Knoppixu /dev/hda6 připojím
normálně. Opakuji, že dva dny systém pracoval úplně normálně a pak při
novém již disk nenaběhl. Měl by někdo nějaký nápad?
Windows naběhnou OK, hw chyba to asi nebude. Kernel 2.6.15-1.