Debian testing po reinstallu nenabehne

rstrade rstrade na volny.cz
Čtvrtek Duben 20 10:19:06 CEST 2006

kernel je tam standardni z net installeru (2.6.15-1), nevim, jak
identifikovat radic IDE a zda je disk SATA (pres lspci?) - U pocitace
budu az vecer.
Matou me dve veci:
1) v Knoppixu se disk pripojuje jako /dev/hdax (tj. 5,6,7)
   to by znamenalo, ze /dev/hda je spravne, nebo t v tom Knoppixu
   muze byt jinak?
2) System dva dny pracoval. Je pravda, ze jsem pred havarii provedl
   apt-get update  a upgrade (mohlo se neco zmenit?...)
V Biosu jsem nic nemenil
Diky za napad