Debian testing po reinstallu nenabehne

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Duben 20 18:23:50 CEST 2006

Ano, stejná situace - sarge + jádro z backports. Řekl bych, že už jen
přítomnost IDE zařízení (nezkoušel jsem, zda stačí jedno, nebo zda se tak
stává až při více zařízen) způsobuje čekání v ide.agent, bez ohledu na
to, zda tam bude nebo nebude root. Narazil jsem na různé chování:

1. (se starším initramfs-tools) chybové hlášení, ale po dvou minutách
čekání => vznik zařízení => start
2. dvě minuty čekání => vznik zařízení => start
3. dvě minuty čekání => zařízení nic => systém nic

Ještě jsme nezkoušeli, jak to bude s udev 0.089.

Slávek