HP desktop jako linux server kvuli mrznoucimu nonamu

Igor Tomeš igor.tomes na seznam.cz
Čtvrtek Duben 20 20:16:25 CEST 2006

Zazil jsem podobnou zavadu a po pul roce jsem prisli na to ze to je
teplotne zavisla vada procesoru. Proste když bylo teplo tak holt se mu
nechtelo. Bylo to taky HPcko ale starsi model.

Jinak xm stroje byly skvele masinky, mel jsem ji 3 roky na stole

Igor

-----Original Message-----
From: Vlada Macek [mailto:tuttle na sandbox.cz]
Sent: Thursday, April 20, 2006 2:11 PM
To: linux na linux.cz
Subject: HP desktop jako linux server kvuli mrznoucimu nonamu

Zdar,

neco na hnije v obycejnem intelovem PIII/800, ktere pouzivame jako
server u providera. Jednou za asi 4 tydny komp proste natvrdo zmrzne, po
resetu zas drzi asi 4 tydny. Blbe se to kvuli te periode diagnostikuje.
memtest (userspacovy, ne bootovaci) neukazuje problemy. Nedochazi k tomu
pri zatezi, sensory nehlasi prehrivani. Pripojeny je FDD a CDROM.
Kdybyste mohl nekdo prispet zkusenostmi typu "taky to znam, byla to ta a
ta komponenta", uvitam.:-)

Zamereni je trvaly beh s narazovou zatezi (zejmena periodickym
zalohovanim) disku i CPU. OS je Debian Sarge (nyni stable). Zaslechl
nekdo z vas, ze by zamrzani melo sw pricinu?

Nicmene zvazujeme jako nahradu koupit precejen neco vhodnejsiho, je vsak
potreba dosahnout minimalnich nakladu a take by bylo vhodne moci do toho
prenest 2 nove IDE disky (sw raid1).

V bazarech jsou k dostani HP XM600 pracovni stanice kolem 2500,- Kc. (Az
takhle jsem naklady snizit neplanoval, ale kdyz by to byla dobra
masina...:). Zvazuju desktop verzi postavenou na bok, protoze minitower
je rozmernejsi nez provider umisti bez nadplatku.

Prispejete nekdo obeznameny s HP informaci, zda je takovy bazarovy
kousek dobry napad?

Diky predem,

--

\//\/\
(Sometimes credited as 1494 F8DD 6379 4CD7 E7E3 1FC9 D750 4243 1F05

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you,
]
 [ since I use SW that is not distributing malware w/o my knowledge.
]