Disk 80GB

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Duben 21 01:03:52 CEST 2006

Tibor Pittich wrote:
> nie je ten disk nainštalovaný v nesprávnej polohe, zle uchytený alebo
> niečo podobné? celkom v poriadku to určite nie je.

Co to je nespravna poloha disku? Pokud vim, tak uz minimalne 8 let _vsichni_
vyrobci uvadeji, ze disk je mozno namontovat a provozovat v libovolne
poloze. Samozrejme ze bez otresu.
Dokonce existuji znackove servery, ktere maji disky montovane v poloze na
boku, videl jsem i desktopy s diskem vzhuru nohama (elektronikou nahoru).
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz