SSH klient, zvladajici automaticke prihlaseni s heslem

Petr Janda janda na netbox.cz
Pátek Duben 21 14:13:16 CEST 2006

On Fri, Apr 21, 2006 at 01:58:21PM +0200, linux na edoras.cz wrote:
> Potrebuji sehnat linuxoveho SSH klienta, ktery je schopen pripojit se ke
> vzdalenemu systemu tim ze mu automaticky posle jmeno i heslo - abych
> nemusel heslo vypisovat rucne.
> (Prosim mravokarce, kteri me zacnou poucovat o rizicich takovehoto
> zpusobu prihlasovani a navadet me na SSH klice, aby sve mravokarne rady
> tentokrate vypustili.)
>
> Potrebuji se z linuxu automatizovane prihlasovat na OS Mikrotik, ktery
> neumi prihlasovani pomoci klicu. V soucasnosti k tomuto ucelu pouzivam
> windowsovy plink.exe, ktery presne tohle umi, ale zadnou obdobu pro
> linux jsem nenasel - veskeri klienti umi pouze prihlaseni pomoci klicu,
> coz je mi v tomto pripade k nicemu.
>
> Dekuji za rady.
>
> Jirka Mares

openssh to udajne umi (cituji z man ssh)

SSH_ASKPASS
	If ssh needs a passphrase, it will read the passphrase from the
	current terminal if it was run from a terminal.  If ssh does not
	have a terminal associated with it but DISPLAY and SSH_ASKPASS
	are set, it will execute the program specified by SSH_ASKPASS
	and open an X11 window to read the passphrase.This is particu-
	larly useful when calling ssh from a .xsession or related
	script.(Note that on some machines it may be necessary to
	redirect the input from /dev/null to make this work.)

Pravdou ovsem zustava, ze se mi to kdysi nepovedlo rozchodit.

	S pozdravem

				Petr Janda
--
email: janda_at_netbox_cz