Prepnuti LCD panelu do stand-by rezimu

Jiri Kubik linux na lidos.cz
Sobota Duben 22 10:08:46 CEST 2006

Ahoj,

netusite nekdo, prosim, jak ve frame buffer konzoli nastavit nejaky
timeout pro prepnuti lcd panelu do stand-by modu ? Jde mi o to, ze mam
lcd panel ktery nejde vypnout a zapnout /jedna se o embedded modul kde
je lcd integrovane/ a ja bych rad nejak vypnul podviceni panelu po urcite
dobe necinnosti aby uplne zbytecne nesvitil do sveta ... Hledal jsem na
Googlu, ale s timhle problemem se budto zatim nikdo nestkal nebo jsem
nebyl s to, zvolit vhodne klicove slova ...

Distribuce je Slackware 10.1, distribucni jadro, lcd panel je pripojeny
pres klasicky VGA vystup z desky. Chyba bude asi nekde v nastaveni nebo
mezi zidli a klavesnici,protoze kdyz ten panel pripojim k pocitaci s
WinXP, tak se do standd-by prepne korektne.

Pouzil jsem 'setterm -blank 5 -powersave powerdown -powerdown 10' coz by
melo udelat blank screen po 5 minutach, a prepnout panel do stand-by po
10 minutach. To prvni /blank screen/ se skutecne stane, ale panel se
po 10 minutach proste nevypne a podsviceni je stale aktivni. Uz se tady
s tim trapim asi 5 dnu a porad ne a ne na to prijit ... Napada Vas
nekoho, kde by mohl byt zakopany pes ?

Predem diky za kazdou radu ...

Jirka