Disk 80GB

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Sobota Duben 22 21:36:13 CEST 2006

Petr Soban wrote:

> Jak uz nekdo psal jsou to segate a tam to maji blbe viz moje disky:
>
> smartctl version 5.33 [i386-redhat-linux-gnu] Copyright (C) 2002-4 Bruce
> Allen
> Home page is http://smartmontools.sourceforge.net/
>
> === START OF READ SMART DATA SECTION ===
> SMART Attributes Data Structure revision number: 10
> Vendor Specific SMART Attributes with Thresholds:
> ID# ATTRIBUTE_NAME          FLAG     VALUE WORST THRESH TYPE
> UPDATED  WHEN_FAILED RAW_VALUE
>   1 Raw_Read_Error_Rate     0x000f   064   060   006    Pre-fail  Always
>       -       95362594

> [...]

Ze je disk novy este neznamena, ze neodide do 2 tyzdnov. Skor verim
disku, kt. maka v kuse 6 mesiacov. Novsi ako 1M disk do seriozneho
stroja/na serioznejsie data nedam. Pocas 3dni ho aspon 30x nahodne
vypnem (trafo vzadu) a nasledne zapnem.

Co je vsak zaujimavejsie, ze Seagate neviem spravne implementovat
(povedzme uz 3 roku) standard SATA? trosku hanba, nie?

A tom sa uz vopred tesil z novej 750GB/16MB 7200.10 (realne kupena o rok :).

--
Jan Kunder
jan.kunderHATESPAMgmail.com