Posielanie mailov z kronu

Neděle Duben 23 17:23:28 CEST 2006

David Klementa <ilicz na seznam.cz> wrote:
> Ja teda nevim, ale kolega mi tu napovida, ze sendmail, staci spravne
> nakonfigurovat, aby byl schopny prace, ale demon nemusi bezet. Cron
> posila maily pres parametr "prikazove radky"... takze corn by mel
> zavolat sendmail -parametr "posli maila" a melo by to fungovat

ano, ked ho tak nakonfigurujete. novsie verzie sendmailu vsak pouzivaju
vlastnost zvanu message submission agent, co znamena ze volanie
/usr/sbin/sendmail len po minimalnej uprave pretlaci mail na port 587 na
localhoste. Tam musi bezat bud sendmail ako demon, alebo nejaky TCP server,
ktory sa postara o spustenie sendmailu...

A day without sunshine is like, night.