instalace X bez X

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pondělí Duben 24 00:01:41 CEST 2006

Chápu, že nepotřebujete na serveru Xserver. Pokud ale chcete spouštět
programy, které potřebují své výstupy na "nějakých" Xkách zobrazovat, tak
mu "nějaká" Xka budete muset dát k dispozici. Nikdo ovšem neříká, že musí
být na serveru. Když si nainstalujete na svých Windows například Xming a
při připojení přes PuTTY na server povolíte forward X11 (a budete jej mít
povolený i na serveru), pak bude moci program ze serveru zobrazovat
výstup na Xkách na vašich Windows.

Slávek