HTB pro ftp

Stanislav Mařík standa na doktor007.com
Pondělí Duben 24 18:58:57 CEST 2006

Peter Surda napsal(a):

> Skus matchovat helper ftp.
>
> S pozdravom,
> Peter

O tom slyším poprvé. Vygooglil jsem toto. Je to ono?
#iptables -I PREROUTING -t mangle -m helper --helper ftp -j MARK
--set-mark 8
#iptables -I POSTROUTING -t mangle -m helper --helper ftp -j MARK
--set-mark 8
#iptables -I FORWARD -t mangle -m helper --helper ftp -j MARK --set-mark 8
#iptables -I INPUT -t mangle -m helper --helper ftp -j MARK --set-mark 8
#iptables -I OUTPUT -t mangle -m helper --helper ftp -j MARK --set-mark 8