Komprimovany a sifrovany image

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Úterý Duben 25 09:40:18 CEST 2006

Dne út 25. dubna 2006 09:11 Ladislav Vaiz napsal(a):

> To urcite ne, byl myslen jako cast celeho procesu.

Asi jsem blbej, ale ja porad nevim jak ma vypadat ten proces. Mkisofs uz
vyrobi hotovy image, ktery neumim dodatecne zasifrovat, tak aby to porad byl
image. Abych pri obnove nemusel nejaky soubor nejdriv rozbalit nebo
rozsifrovat (tedy delat kopii) a teprve nasledne pripojit.
Predstavuji si to tak, ze bych vyrobil neco, co by slo pripojit nejak takto:

mount -t squashfs /mnt/zaloha home.img -o loop,encryption=...

misto squasfs samozrejme muze byt cokoli jineho, treba prave iso.