Komprimovany a sifrovany image

luc xxlucas na seznam.cz
Úterý Duben 25 10:36:50 CEST 2006

Dne út 25. dubna 2006 09:28 luc napsal(a):

> Hmm priznam se ze ted nevim, ale za zkousku clovek nic neda. Mozna to
> pujde zalezezi na pouzitem filesystemu.Zkusim ...
Tak zalezi na filesystemu, ktery se v kryptovanem kontejneru (nebo
partition) vytvori, v rychlosti jsem to vyzkousel pod windows (bohuzel,
ted prebiham na linuxovou masinu tak to zkusim i tam), vytvoril jsem
kryptovani kontejner (soubor) uvnitr ho naformatoval na NTFS, pripojil
jsem kontejner (soubor), cimz mi vzniknul "dalsi disk" a pres
vlastnosti disku jsem dal komprimovat a voala funguje to. Jeste to
vyzkousim na linuxu.... pak dam vedet.

--
luc
Linux 2.6.12-17mdk-i686-up-4GB Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz