Komprimovany a sifrovany image

luc xxlucas na seznam.cz
Úterý Duben 25 11:14:05 CEST 2006

Dne út 25. dubna 2006 10:36 luc napsal(a):

> Tak zalezi na filesystemu, ktery se v kryptovanem kontejneru (nebo
> partition) vytvori, v rychlosti jsem to vyzkousel pod windows
> (bohuzel, ted prebiham na linuxovou masinu tak to zkusim i tam),
> vytvoril jsem kryptovani kontejner (soubor) uvnitr ho naformatoval na
> NTFS, pripojil jsem kontejner (soubor), cimz mi vzniknul "dalsi disk"
> a pres vlastnosti disku jsem dal komprimovat a voala funguje to.
> Jeste to vyzkousim na linuxu.... pak dam vedet.

Takze situace je stejna ... vytvorit si v linuxu kryptovany kontejner
(soubor) - naformatovat pri vytvareni na NONE.

pote namapovat si tento kontejner  pomoci
truecrypt /mnt/crypt_kontejner, timto se provede namapovani na device
mapper, takze /mnt/crypt_kontejner je mapovan na /dev/mapper/truecrypt0

a pote ji staci libovolny mkfs -t "jakej chci" /dev/mapper/truecrypt0

takze asi tak ...

--
luc
Linux 2.6.12-17mdk-i686-up-4GB Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz