Vyřešeno - Re: HTB pro ftp - problém s hw_random

Stanislav Mařík standa na doktor007.com
Čtvrtek Duben 27 10:43:51 CEST 2006

Dan Ohnesorg napsal(a):

> Nezadal jste make clean pred novym prekladem jadra.
>
> zdravim
> dan

Používám genkernel, ten spuští make clean sám, teda doufám.
Vygooglil jsem jen to abych přidal hw_random do /etc/hotplug/blacklist.
To jsem udělal, hw_random se nenačítá, ale problém s hostap_pci zůstává.
modprobe hostap_pci