preinstalace ;-): VYRESENO

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Duben 27 16:18:38 CEST 2006

On Thu, Apr 27, 2006 at 07:22:16AM +0200, Ladislav Vaiz wrote:

> Empiricky zjisteno se pta pouze na prepsani konfiguraku, ktere jsou
> zmenene uzivatelem. Coz je logicke chovani.

Nakonec se me to neptalo vubec na nic a konfiguraky to neprepsalo.
Jenom jednou se ptal na restart demona, ale taky u me neuspel.

On Thu, Apr 27, 2006 at 08:15:15AM +0200, Václav Ovsík wrote:
> Spustte si aptitude, postavte se na skupinu `Installed packages'
> a dejte `L', coz je reinstalace. Pak uz dejte `g' (2x) a pojedede to.

nakonec jsem udelal neco ve smyslu
dpkg -l|grep ^ii|tr -s " "|cut -f2 -d " "|while read P; do
apt-get install --reinstall $P;
done

a hezky jsem u toho hodinku sedel a dival se, co tam vsechno je,
co failuje, cemu chybi knihovny, co neco doinstalovalo...

Abraka dabra a vse funguje na 100%, diky vsem za pomoc
-- Dalibor Straka