problém hostap_pci.ko

Stanislav Mařík standa na doktor007.com
Čtvrtek Duben 27 23:09:40 CEST 2006

Dobrý den,
Překládal jsem jádro kvůli podpoře pro HTB viz. "Re: HTB pro ftp". Pro
překlad používám genkernel. Mám zkompilované skoro všechny ovladače jako
moduly, ale při bootu když se spouští coldplug mi to píše:

FATAL: Error inserting hw_random (/lib/modules/2.6.14-hardened-r7/atd.):
Unknown symbol in module, or unknown parameter (see dmesg)

Vygooglil jsem a použil: hw_random jsem přidal do /etc/hotplug/blacklist
Tím se modul nenačítá, ale stále mi nejde nahodit modul pro wifi:

FATAL: Error inserting hostap_pci
(/lib/modules/2.6.14-hardened-r7/net/hostap_pci.ko): Unknown symbol in
module, or unknown parameter (see dmesg)

Bohužel k tomu jsem na googlu nenašel nic. Přeložil jsem znovu moduly a
nic. Vše ostatní funguje. Mám Gentoo a překládám 2.6.14-hardened-r7.
Potřebuji zprovoznit:
02:05.0 Network controller: Intersil Corporation Prism 2.5 Wavelan
chipset (rev 01)
         Subsystem: Intersil Corporation Prism 2.5 Wavelan chipset
         Flags: bus master, medium devsel, latency 32, IRQ 5
         Memory at dc000000 (32-bit, prefetchable) [size=4K]
         Capabilities: [dc] Power Management version 2

Nenapadá vás něco?

Standa