Distro, ADSL Telecom

BOBO bobo na brandysnet.cz
Pátek Duben 28 05:27:49 CEST 2006

Už když jsem četl ten váš původní dotaz, tak jsem si říkal, že váš dotaz je
"dost obecný". To ale pak těžko dostanete jakkoli použitelnou odpověď...

Na co se tedy vlastně ptáte?

1) Sháníte distribuci na router nebo na pracovní stanici?
2) Který USB modem s těch dvou, co nabízí CT to má být?

Pokud je to Sagem F na st 840 a chcete mít modem přímo připojený k pracovní
stanici, tak to se dá v Linuxu zprovoznit (mám s tím osobní a bohužel velmi
bohaté zkušenosti ;o), poněkud ale pochybuji, že bude ovladač obsažen na
nějakém linuxovém live CD.

Poku je to Sagem a chcete tu live distribuci použít na routeru, tak vás
předem důrazně varuju, protože používat to ho na routeru je naprostá
šílenost a nikdy vám to nebude fungovat stabilně a ke stoprocentní
spokojenosti.

Pokud je to ten druhý modem, tak s tím nemám žádné zkušenosti a tudíž vám
nemohu nic poradit, možná strýček Google...

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Dekuji za snahu. Jelikoz jsem pouze sprostredkovatel, predam to dale
uzivateli ke zkoumani.

BOBO