Novejsi jadro pri bootu nenalezne SATA disk

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Srpen 2 20:16:43 CEST 2006

Krasny den,

nevite nekdo proc by najednou novejsi verze jadra odmitala najit SATA
disky?
Jadra 2.6.8, 2.6.12 jak distribucni (debian) funguji, ale jadro 2.6.15 a
vyse mi odmitaji najit sata disk a nabootovat (mam pouze sata disk, tak
je to trosku problem :-)
Zkousel jsem jak distribucni jadra, tak vanilla jadra a tom ze mam
nejaky SATA disk ani nepipne, potvora. Zkousel jsem 2.6.15, 2.6.16,
2.6.17.7

Mimochodem nefunguje ani instalacni disk s 2.6.15 jadrem.
u 2.6.15 jsem zkousel jak distribucni jadro (i initrd imagem) tak
prekladane, tam nepouzivam initrd, jelikoz poradne nevim co to je ani k
cemu by to bylo dobra u me doma.
Vubec mi to pro bootu nevypise ze to nalezlo SATA disk (zipku a cdcko to
najde) a ke koci to napise ze to neuze najit root na sda2 kde se
normalne nachazi.

OS: Debian Etch
Architektura: amd64
Disk:
	SATA WD
	PATA cdrom, zip
Chipset nvidia nForce4 (nic jineho nebylo, kdyz jsem to kupoval)
Vyrobce desky: ASUS K8N4-E Deluxe BIOS 1007

Zkousel jsem i bootovat se zipky ale porad to bylo to same.

Diky moc za pomoc.

ced