OT: platba za verejnou ip

hafi mandrake.user na seznam.cz
Neděle Srpen 6 14:57:00 CEST 2006

Jan Volešák píše v St 02. 08. 2006 v 13:50 +0200:
> Dobry den vsem,
> [...]

Dobry den.
Vy děláte jako by bylo veřejných ip adres na rozdávání. 99% lidí
veřejnou ip adresu vůbec nepotřebuje, ale protože by si mysleli, že mít
veřejnou adresu je in, tak by ji chtěli. Takhle ji dostane jen ten, kdo
pro ni má uplatnění a kdo ji opravdu vyžaduje. Něco jiného by bylo,
pokud by bylo zavedené ipv6.

Jejich jednání je v pořádku a souhlasím s ním.

--
Zdeněk Havlát

# Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.
# RFC1149 - Tam kde WiFi nestačí