divne pomaly server - delsi

Neděle Srpen 6 12:55:16 CEST 2006

On Mon, 31 Jul 2006, Mgr. Jaroslav Filip wrote:

> Serverovna je klimatizovana, ale pry tam bylo docela teplo - venku
> bylyzrovan ty vedra.

Jestli to klimatizace nezvládala, tak je někde velká, ale opravdu velká,
chyba. Buď je ta klimatizace šmejd, nebo je poddimenzovaná, nebo je
serverovna umístěna úplně blbě (v nějakém skleníku, kam praží slunce a
byla by potřeba celá mrazírna na to, aby se to ochladilo), případně
jakákoli jiná neprázdná podmnožina těchto možných příčin.

> temp1:       +46°C  (high =    +0°C, hyst =   +64°C)   sensor =
> thermistor   ALARM
> temp2:     +56.5°C  (high =  +120°C, hyst =  +115°C)   sensor =
> PII/Celeron diode
> temp3:    +127.5°C  (high =  +120°C, hyst =  +115°C)   sensor =
> PII/Celeron diode   ALARM

Z těch tepelných senzorů sice často lezou hausnumera, jejichž pravý význam
se zjišťuje z letu ptáků a vnitřností čestvě zabitých zvířat, nicméně 128
stupňů na čidle č. 3, které má stejný druh a stejné limity jako čidlo č.
2, kde je teplota pouhých 57, mi nepřipadá úplně normální...