Jak instalovat raid1 na IBM Xseries 206m?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Srpen 7 12:58:56 CEST 2006

Dobrý den,

Při instalaci linuxu stále vidím 2 scsi disky i po nakonfigurování a buildu
RAID1 pole v biosu řadiče (řadič SATA/SAS, disky SATA). Když mu zkouším
vnutit jiný ovladač řadiče disků - třeba a320raid který by to měl být - tak
tento není nalezen, nebo něktečrý jiný někdy dokonce funguje jako ten
autodetektnutý. Samozřejmě v BIOSu počítače je zvoleno, aby se řadič tvářil
jako RAID.

Když jsem nainstaloval systém na první disk této konfigurace, druhý disk měl
stále binární nuly.

IBM samozřejmě dodává rpmka pro Redhat a Suse, ale ani jedno distro
nepoužívám a používat nechci. Prosím prosím, smutně koukám, jaký tam mám dát
ovladač anebo jak/kam systém instalovat instalovat? SW raid bych tam sice
mohl dát, ale hw - pokud funguje - je lepší.

Děkuji, J. Lukeš