Centralni sprava debianu

Jindrich Vodicka jindrichster na gmail.com
Pondělí Srpen 7 02:09:41 CEST 2006

Dobry den,

nevideli jste nekdo nekdy nastroj, ktery by mel podobne funkce jako
RedHat Network, ale byl pro Debian? Nejde mi ani tak o instalaci
updatu, jako o prehled, jake balicky jsou kde nainstalovane a jestli
na ne neexistuje novejsi verze.

Pripada mi, ze by to nebylo nijak slozite napsat a ze to muselo resit
uz mnoho adminu, presto jsem nic nenasel. Jedine apt-show-versions,
ale to by byl spise zakladni stavebni kamen nez sumarizacni nastroj,
ktery by ukazal kde vsude je treba neco nahrat.

Dekuji za zpravu, jestli neco takoveho existuje.

Jindra