OT: platba za verejnou ip

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Pondělí Srpen 7 09:14:33 CEST 2006

Hmmm, ponekud podivny nazor. Vzdyt preci u UPC ma verejnou ip adresu kazdy!!! Jen ji nema staticky pridelenu ale prideluje ji dynamicky DHCP. V tom pripade je scestna uvaha, ze ip adres je nedostatek. V dnesni dobe NATu a zvyseneho pouzivani neverejne adresace u organizaci s vetsim poctem clenu je myslim ip adres dostatek. Jeste pred 8 lety jsme bojovali asi 1/2 roku o blok C adres, nyni je to bez papiru za 2 dny vyrizeno.
 Presto dekuji za nazor. Doufam, ze mi nekdo vysvetli platbu za staticky pridelenou verejnou ip adresu oproti dynamicky pridelovane ip adrese. Ale pozor, jak jsem jiz psal, ze stanoviska UPC vyplyva, ze se nejedna o platbu za to, ze neco nekde musi udrzovat ale o to, ze budu mit statickou ip.
A prosim bez emoci, ciste pragmaticky ;)
Diky
Honza