vmware a "utekajuci cas" ..

Kozo kozo na pobox.sk
Pondělí Srpen 7 08:34:32 CEST 2006

Zdravim ..

stretol som sa so zaujimvou skutocnostou a chcem sa poradit ..

Vsimol som si, ze na testovacich serveroch, ktore mam nainstalovane vo
vmware (CentOS 4.x)  mi "uteka" cas. Nastavim ho cez ntpdate, spustim
ntp daemona a o pol dna mam (napriek beziacemu ntpd) cas posunuty radovo
o hodiny .. v step-tickers mam zadefinovany pool.ntp.org a v ntpd.conf
zase standardnu trojicu:
server 0.pool.ntp.org
server 1.pool.ntp.org
server 2.pool.ntp.org

na serveroch beziacich na realnom HW sa mi toto nedeje.

Riesenie, ktore sa mi javi, ako funkcne, ale nie elegantne  je cyklicky
v kratkom intervale pustat ntpdate (resp. restart ntpd a jeho pouzitie
ntpdate). Lenze toto mi pripada take .. no .. povedzme ukrok stranou,
ako realne riesenie ..

Ako to riesite u vas ? predpokladam, ze nie som jediny ...

--

		                                   K O Z O