vmware a "utekajuci cas" ..

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Úterý Srpen 8 11:41:05 CEST 2006

Kdesi som dakedy davno nasiel ze ad a problem je ak nieje HZ=100 v kerneli
ad b, kdesi na webe mali aj navod co robit ak uteka a co robit ak meska a mne
zabralo:
v klientovi:
skompilovat HZ=100
a bootnut s parametrom:
clock=pmtmr
(vid na webe dalsie moznosti)

 pouzit chrony a nie ntp .. a uz roky nemam problem

bbo

----- Original Message -----
From: "Kozo" <kozo na pobox.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Monday, August 07, 2006 8:34 AM
Subject: vmware a "utekajuci cas" ..

Zdravim ..

stretol som sa so zaujimvou skutocnostou a chcem sa poradit ..

Vsimol som si, ze na testovacich serveroch, ktore mam nainstalovane vo
vmware (CentOS 4.x)  mi "uteka" cas. Nastavim ho cez ntpdate, spustim
ntp daemona a o pol dna mam (napriek beziacemu ntpd) cas posunuty radovo
o hodiny .. v step-tickers mam zadefinovany pool.ntp.org a v ntpd.conf