dsl router + prerouting

Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Úterý Srpen 8 13:03:49 CEST 2006

zdravim vsetkych,
neviem si rady, potreboval by som pomôct - nasmerovat pri rieseni:
- mal som mw pojitko pripojene na linux router
- linux router mal verejnu IP na eth0 do internetu skrz to pojitko
a neverejnu IP na eth1 do LAN
- pomocou iptables "-t nat -A PREROUTING ver_IP -p tcp --dport 10001 \
-j DNAT --to-destination never_IP:10001" som mal presmerovany port
vsetko fungovalo super :-)

- mw som vymenil za dsl router speedtouch 510i
- je v rezime pppoE
- verejna IP je na nom nie na linuxe
- linux ten ma obidve rozhrania s neverejnymi IP
- v pravidlach iptables som nahradil verejnu IP novou neverejnou
- nefunguje presmerovanie portov, openvpn ....

ako mam prekonfigurovat iptables, aby fungovalo presmerovanie
portov? alebo mam uplne inak nakonfigurovat dsl router?
budem vdacny za kazdu radu.

s pozdrvaom
rado f.