dst cache overflow

Peter Surda surda na shurdix.com
Úterý Srpen 8 14:01:24 CEST 2006

vysla na quick.cz schrieb:
> Zdravim.
ahojky

> Zacalo se mi objevovat na serveru "dst cache overflow" .
> Na netu jsem nasel, ze mam zvetsit /proc/sys/net/ipv4/route/max_size .
V principe je to spravny pristup, este by som zvysil aj gc_thresh
(default je 16tina max_size).

> To jsem udelal na 130000 (puvodne 32000) , ale nepomohlo.
Tak zvys este viac. Jeden zaznam na zhruba 60 bajtov, ak mas teda dost
pamati (server by mat mal ;-)), milion zaznamov ma zhruba 60MB.

Predpokladam ze si zmenu sejvol (/etc/sysctl.conf)

 > uname -r = 2.6.9-34.0.2.EL
To je dobre, v 2.6 sa da zvacsit aj bucket size, co potrebujes aby sa
nepokazila performance hashovacieho algoritmu.

> Uz jsem z toho na prasky.... Nevi nekdo co s tim ?
Zvys pokial pamat dovoluje.

S pozdravom,
Peter

--