Jak instalovat raid1 na IBM Xseries 206m?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Srpen 8 16:46:05 CEST 2006

On Mon, Aug 07, 2006 at 12:58:56PM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobrý den,
>
> Při instalaci linuxu stále vidím 2 scsi disky i po nakonfigurování a buildu
> RAID1 pole v biosu řadiče (řadič SATA/SAS, disky SATA). Když mu zkouším
> vnutit jiný ovladač řadiče disků - třeba a320raid který by to měl být - tak
> tento není nalezen, nebo něktečrý jiný někdy dokonce funguje jako ten
> autodetektnutý. Samozřejmě v BIOSu počítače je zvoleno, aby se řadič tvářil
> jako RAID.
>
> Když jsem nainstaloval systém na první disk této konfigurace, druhý disk měl
> stále binární nuly.

> [...]

Na podobny stroj jsem pouzil RedHati kernel a dodavany modul k nemu.
Zbytek systemu byl debian ;-). Musim rici, ze ty RH kernely funguji
a maji podporu pro veci, ktere ve vanila nejsou nebo zlobi. Duvodem
bude asi Cox ;-).

-- Dalibor Straka