Centralni sprava debianu

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Středa Srpen 9 11:31:52 CEST 2006

On 8/9/06, Karel Zak <kzak na redhat.com> wrote:

>  Ne. Dotycny se kouka po nastroji, ktery mu umozni mit nejaky
>  interface (treba web) kterym muze sledovat stav svych stroju z
>  pohledu distribuce a pripadne provadet updaty apod. Nejde jen o
>  automaticke stahovanu balicku, ale prave o tu sumarizaci a
>  monitoring.

To me nejprve take napadlo. Ale ono to v urcitem pripade muze
byt dostatecne - cron-apt muze byt nastaven i tak, ze mi posle
mail pokud se objevi nova aktualizace (popr. ji rovnou stahne ale
NEnainstaluje). T.j. pokud po tom nechci nic vic, nez mit prehled
o tom, kde mam stare balicky tak to bude fungovat.

--
Petr Balas - petr.balas at gmail dot com