KOMERCE: Re: OT: platba za verejnou ip

Petr Klíma Petr.Klima na madeta.cz
Středa Srpen 9 12:50:28 CEST 2006

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):

> 	A k tomuto závěru jste dospěli pohledem na Měsíc nebo pro to máte
> vypracovány podklady?

Známe náklady na přechod od jednoho poskytovatele WAN k druhemu (minuly
rok) na ipv4. (byly ospravedlnitelné, šetříme v řádu stovek tisíc
měsíčně za lepší služby)

Poslední otázka:

Co mi přinese ipv6 abych obhájil náklady na přechod?
(Road Warior neni odpověď v době kdy je okolo ipv4 svět...)

> 	Mohu vědět, o jakém období se bavíme, abychom si mohli vaše tvrzení
> ověřit?

1997 testovací
1998 ostrý provoz

    Petr Klíma