dsl router + prerouting

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Středa Srpen 9 15:45:11 CEST 2006

Dňa Wed 9. August 2006 12:42 Radoslav Findrik napísal:

> vdaka, uz to funguje.
> je to v "napt". navyse bolo treba povolit "upnp".

Ja som tieto 510i-cka vzdy konfiguroval do rezimu bridge, takze pppoe mi bezi
na linuxe a teda ten ma aj verejnu IP. Nedoporucujem natovat na alcateli,
zvlast pre tie diery vo firmware conexant cipoch. Zvonku ti ho moze hocikto
pohodlne zlozit cez telnet.

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o.